Reklamace, vrácení a výměna

Reklamace / vrácení zboží/ výměna zboží

Zde vyplňte a odešlete kontaktní formulář. Ve zprávě uveďte,  zda se jedná o reklamaci; vrácení či výměnu zboží. Poté následujte postup pod kontaktním formulářem.

V případě : 

  1. Reklamace - uveďte důvod/ popište vadu., číslo objednávky, popište o jaké zboží se jedná (druh, velikost, barva a cena). Zboží musí být čisté. Vadu prosím nejprve zašlete v podobě fotografie na náš email s odeslaným formulářem.
  2. Vrácení zboží - uveďte důvod, číslo objednávky, popište zboží (druh; velikost, barva a cena) a na jaký účet chcete vrátit peníze.. Zboží musí být nenošené, neprané s originální cedulkou. Peníze budou vráceny do 14ti dnů ode dne odstoupení od smlouvy. 
  3. Výměny zboží- uveďte důvod, číslo objednávky, popište zboží (druh, velikost, barva a cena) a popište zboží za které chcete vyměnit.Zboží musí být nenošené, neprané a s originální cedulkou. 

 Výměnu a vrácení zboží je možné uplatnit do 14ti dnů ode dne převzetí zboží. 

.Spolu s vyplněným  a odeslaným formulářem zašlete zboží (nepoužité s visačkou) a fakturu na adresu:  Heron fit , Chaloupky 31, 77900 Olomouc. (telefon 608429042). 

V případě reklamace, nám nejprve prosím zašlete fotografii vady na náš email. Bez předchozí komunikace nemusí být reklamace vyřízena.: